Leczenie bioenergią (1) - KLINIKA ZDROWIE BIOTERAPIA BIOENERGOTERAPIA

Menu główne:

Leczenie bioenergią (1)

leczenie bioenergia

Jeden z komentarzy do książki "Leczenie bioenergią według Metody Zdenko Domancica"
OPINIE O KSIĄŻCE

Prof. dr Matjaz Bunc, lek. med., specjalista internista, kardiolog i patofizjolog
tłumaczenie z chorwackiego: Martyna Fon

Książka Leczenie bioenergią według metody Zdenka Domančića definiuje pojęcia i mechanizmy, a także przytacza liczne dowody efektywności leczenia bioenergią.

Wszystkie żywe istoty na Ziemi to
jednocześnie istoty kosmiczne. Brak bioenergii w organizmie lub jego częściach oznacza chorobę i odwrotnie: doprowadzenie bioenergii do naszego ciała i odblokowanie jej przepływu oznacza polepszenie zdrowia i koniec choroby.
Istnieje ścisły związek pomiędzy falami elektromagnetycznymi i rozwojem procesów patologicznych. Zakłócenia w przepływie energetycznym w naszym ciele mogą być zarówno powodem jak i skutkiem procesu chorobowego.

Bioenergia to energia, która nie tylko łączy mózg z ciałem, ale i funkcjonalnie łączy komórki między sobą. Aura jest wielowarstwowym polem, które przenika ciało
fizyczne i wychodzi poza -  jako energetyczne przedłużenie/poszerzenie. Posiada dwie podstawowe funkcje: przyjmowanie i odsyłanie energii oraz funkcję obronną. Elektromagnetyczna otoczka wokół człowieka chroni ciało przed szkodliwym promieniowaniem. “Leczenie bioenergią według metody Zdenka Domančića” to książka o metodzie leczenia opartej na przenoszeniu przez wyuczonego bioterapeutę bioenergii z przestrzeni do człowieka. Metoda jest oryginalna i naturalna. Istnieją liczne dowody jej efektywności.

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego